Hlavní obsah

Děláš to taky. Kampaň BESIP kvůli mrtvým dětem cílí na chování rodičů

Novinky, jas

Vládní organizace BESIP spouští s novým školním rokem novou kampaň zacílenou na snížení počtu dětí usmrcených při dopravních nehodách. Kampaň doprovázejí krátké videoklipy upozorňující na fakt, že mnoho nešvarů děti vidí u dospělých. Situaci pak ale samy nedokážou vyhodnotit tak jako dospělí.

Děláš to taky - BESIPVideo: BESIP

 
Článek

Ústředním motivem projektu je heslo „Děláš to taky”. V klipech vystupují děti, které poukazují na situace ze silničního provozu, přičemž se dopouštějí chyb  nedbalostí, které často dělají i dospělí.

Prvním spotem, který bude stejně jako zbývající prezentován především na internetu a sociálních sítích, je klip „Jezdím bez přilby”. Klip zobrazuje situaci na silnici v miniaturní podání. Děti v roli řidičů se věnují všemu možnému jen ne řízení. Jedna dívka na kole si nenasadí přilbu a nepozorný „řidič” ji srazí.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Jak připomněl vedoucí BESIP Martin Farář, „celá kampaň bude postavena na emocích”. Klipy budou zveřejňovány v týdenních intervalech.

S podobnými kampaněmi se BESIP prezentoval i v minulosti. V povědomí veřejnosti zůstala především série šokujících klipů nazvaná Nemyslíš, zaplatíš.

Spot série Nemyslíš, zaplatíš nabádající k používání autosedačekVideo: BESIP

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám