Článek
"Objevily se tam trhliny a nikdo neví proč," řekl Právu šéf karlovarského Ředitelství silnic a dálnic Pavel Rödl s tím, že věc šetří České vysoké učení technické (ČVUT) v Praze. "Chceme si být jistí příčinou vzniku trhlin," dodal Rödl, podle kterého jsou trhliny provizorně ošetřeny a nebrání zahájení provozu na mostě.
Stavbu R6 provádělo sdružení stavebních firem v čele se společností Strabag. Náklady na stavbu celého úseku dosáhly zhruba dvou a půl miliardy korun. Zmiňovaný most, kde byly náklady nejvyšší - pohybovaly se kolem půl miliardy korun, měla na starosti společnost Metrostav. "Reklamace je ve stadiu řešení," uvedl mluvčí Metrostavu František Polák s tím, že se jeho společnost k reklamaci postavila čelem.
Podle Rödla rychlost vyřešení reklamace záleží na tom, jak dlouho bude ČVUT příčiny trhlin zkoumat. "Jedná se o složitou konstrukci. Kdybychom věděli, co je příčinou trhlin, tak by tam už nebyly. Až budeme znát důvody závady, tak je po dohodě s investorem odstraníme," uzavřel Polák.
Metrostav nestavěl most přes Ohři celý, ale pouze jej rozšiřoval. Původní most, po kterém vedly jen dva jízdní pruhy, rozšířil díky unikátní technologii na čtyřproudou rychlostní silnici. Stavbu nového mostu odmítali ochránci životního prostředí.