Hlavní obsah

Nejlepší turistická kampaň loni využila příběh Cyrila a Metoděje

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nejlepší turistickou kampaň loňského roku vytvořila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy s názvem Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země. Podle porotců byla kampaň jak velmi kreativní, tak její zpracování bylo na výborné úrovni.

Cyril a Metoděj - autentický příběh naší země Video: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy

 
Článek

Tvůrci kampaně využili silný historický příběh, uvedla v tiskové zprávě jednatelka vydavatelství C.O.T. media Eva Frindtová. Vydavatelství je pořadatelem již devátého ročníku Velké ceny cestovního ruchu společně s Veletrhy Brno na veletrzích cestovního ruchu Go a Regiontour.

Východní Morava, do níž spadá Zlínský kraj, navazuje na projekt, který vznikl původně pro rok 2013, kdy se slavilo 1150. výročí příchodu slovanských věrozvěstů z Byzance na Velkou Moravu. Postupně projekt rozšiřuje a drží se příběhu Cyrila a Metoděje.

Nejlepším turistickým produktem porota zvolila ten s názvem Užijte si Prahu jako ve filmu od Pražské informační služby - Prague City Tourism. „O vítězství rozhodla kombinace moderního a přívětivého zpracování, jazykových mutací, prezentace zajímavých míst v novém světle a rolích a také provázanost s kampaní agentury CzechTourism," uvedla Frindtová.

Výhry i pro Priessnitzovy lázně a Vítkovice Tours

V dalších kategoriích se hodnotil nejlepší lázeňský a wellness balíček. Zvítězily Priessnitzovy léčebné lázně s dětským balíčkem Se Sofinkou za zdravím. K vítězství přispěla mimo jiné odvaha zaměřit produkt na specifickou cílovou skupinu.

Poslední kategorií je nejlepší elektronická komunikace. Porota ocenila obecně prospěšnou společnost Branka za elektronickou komunikaci nazvanou jednoduše Kladské pomezí.

„Prezentace vyčnívá v konkurenci, má intuitivní navigaci a ovládání, moderní prvky. Vše, co uživatel potřebuje, získává na jednom místě a samozřejmostí je vhodné napojení na sociální sítě," chválila produkt porota. Součástí soutěže je i anketa veřejnosti o nejlepší cestovní kancelář. Hlasovalo 8000 lidí a stejně jako před rokem zvítězila kancelář Vítkovice Tours, která se specializuje na pobyty na Jadranu.

Smyslem soutěže je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých oborů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. „Úroveň soutěže rok od roku roste. V cestovním ruchu v České republice podniká a pracuje mnoho šikovných lidí," uvedla Frindtová.

Reklama

Výběr článků

Načítám