Přední kola roztáčí upravený přeplňovaný čtyřválec, naladěný na 242 kW (330 k) a 410 Nm. Převodovka je sekvenční se šesti rychlostními stupni, řadit lze pádly pod volantem. Stovku tento model zvládne za 5,2 sekundy a jede až 230 km/h.

Uvnitř nechybí ochranná klec a interiér zbavený všeho nepotřebného. Fotografii interiéru ale tiskové oddělení Volkswagenu zatím nepublikovalo. S vývojem okruhového golfu pomáhal Seat, který v posledních letech sbírá s modelem Leon Cup Racer zkušenosti hned v několika závodních sériích.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Volkswagen Golf GTI Clubsport

FOTO: VW

Osmnáctipalcová kola mají obuta pneumatiky od Michelinu. Už z rychlého pohledu je zřejmé, že závodní golf je o dost širší než běžné provedení. Vepředu navíc vidíte agresivnější masku chladiče, vzadu je pak nepřehlédnutelné křídlo zlepšující přítlak.

Volkswagen plánuje vyrobit pouhou dvacítku kusů, cena zveřejněna nebyla.

Volkswagen Golf GTI TCR (2016)

Volkswagen Golf GTI TCR (2016)

FOTO: VW