Při zachování stejných emisí může mít Octavia 1.6 TDI zhruba o dvacet procent větší výkon a nižší spotřebu paliva. Zvýšení výkonu je otázkou přehrání softwaru řídící jednotky motoru. K tomu není nutné ani zvednout kapotu, přenos dat se realizuje přes diagnostickou zástrčku OBD.

Výkon u motoru 1.6 TDI je nyní 132 koní (dříve 105 k), točivý moment povyskočil z 250 na 295 Nm. U původního motoru je kombinovaná spotřeba 4,5 l nafty, v případě verze se zvýšeným výkonem bude díky větší pružnosti motoru o pár desetin lepší.

Jak již bylo řečeno, průměrné zvýšení výkonu je zhruba dvacet procent. Auto lépe akceleruje, BSR udává, že při zrychlení ze 100 km/h na 150 km/h je čas nutný k akceleraci o třiadvacet procent nižší (konkrétní hodnoty zde ale nejsou uvedeny). Potěšitelné je, že nejvyšší rychlost, která je u standardního modelu elektronicky omezená při 191 km/h, je nyní posunuta na 210 km/h.

Cena této „značkové“ úpravy je poměrně vysoká, činí 17 200 korun. Součástí je záruka na pohonné ústrojí. BSR není jediná firma, která umí optimalizovat motor 1.6 TDI. Například kladenský PowerTec u stejného motoru zvyšuje výkon na 130 k a 313 Nm. Cena je přitom o dost nižší (7000 korun).