Hlavní obsah

Ford převléknul Focus do zálesáckého, přibyly i dva jízdní režimy

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ford představil Focus v dobrodružněji vypadající verzi Active. V nabídce je jako pětidveřový hatchback nebo kombi, pohon všech kol ovšem budete očekávat marně. Existují dvě motorizace, které lze párovat se dvěma typy převodovek.

Foto: Ford 2x

Ford Focus Active (2018)

Článek

Od běžných variant se verze Active liší oplastováním kolem celé karoserie a vyšší světlou výškou - o 30 mm vpředu a o 34 mm vzadu. K dispozici jsou sedmnáctipalcová kola s pneumatikami s vyšším profilem (215/55 R17) nebo si lze připlatit za osmnáctipalcové disky (v tom případě mají pneumatiky rozměr 215/5).

Podle Fordu byly pro tuto verzi použity jiné pružiny a tlumiče. Pokud byste logicky předpokládali pohon všech kol, budete zklamáni, ten je v případě modelu Focus vyhrazen jen pro nejsilnější provedení RS. Focus Active má klasicky poháněná přední kola.

Dva nové jízdní režimy

Malou náplastí jsou v případě verze Active dva nové jízdní režimy, které umí přizpůsobit ovládání stabilizačního a protiprokluzového systému tak, aby se auto lépe rozjelo na kluzkých površích (bláto, sníh) nebo na nezpevněné cestě.

V nabídce je buď benzínová patnáctistovka o výkonu 110 kW/ 150 koní nebo dieselový dvoulitrový EcoBoost s totožným výkonem. Oba motory lze libovolně kombinovat buď se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo s osmistupňovým automatem. Ceny v Česku začínají na částce 524 990 korun.

Foto: Ford 2x

Ford Focus Active (2018)

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám