Hlavní obsah

Supersilné Porsche 911 na ten výkon nevypadá

Novinky, fra

Základem tohoto tuningu bylo už pořádně ostré auto – Porsche 911 Turbo S. Jenže se zcela určitě najde třicet lidí, kterým je to málo a chtějí mít ještě něco navíc. A proto je tu TechArt.

Foto: Techart (4X)

Techart GTSport

Článek

Lidé, kteří sledují tuningovou scénu, jistě uznale pokývají hlavami, jakmile uslyší jméno úpravce z německého Leonbergu. Firma je špičkou v daném oboru, a i když většinou nedělá vizuálně extrémní věci a pod kapotou se také drží v určitých mezích, řadí se mezi TOP10 na světové scéně.

A tohle auto Techart GTSport, které bude vyrobeno ve třicetikusové sérii, je toho důkazem. Na exteriéru najdeme jen málo změn. Z karbonu upravené vstupy vzduchu na nárazníku, před kapotou, prahy, přední lízátko nebo nástavec difuzoru. To vše může být lakováno průhledným lakem, matným nebo stříknuto i barvou. V exteriéru pak zaujmou už jen nová dvoubarevná dvacetipalcová kola Formula IV Race Bi-Color.

Drobné změny jsou i v interiéru, jako je barevná řadicí páka.

Zajímavý je i nasávací box před zadním křídlem

Tady se prakticky nic nezměnilo. Nebyl důvod.

To hlavní je ovšem schováno pod kapotou. Vůz je snížen o 30 mm a motor dostal pořádně upravené vnitřnosti. Už tak ohromující výkon 580 koní se o dalších 60 koní navýšil, takže auto táhne celkem 640 koní. Točivý moment pak je 880 N.m.

Díky těmto změnám dokáže auto uhánět rychlostí až 338 km/h a zrychlit na stovku za famózních 2,7 sekundy. Ovšem cena odpovídá kvalitě, která už tradičně nese značku certifikačního ústavu TÜV. Za úpravu zaplatí majitel vozu v přepočtu dalších 660 000 Kč.

Foto: Techart

Úpravy jsou jen drobné. Asi nejmarkantnější změnou je přední spoiler a nová kola

Může se vám hodit na Garáž.cz

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám