Článek
Vrcholnou verzi žene vpřed šestilitrový dvanáctiválec s výkonem 635 k (dříve 625 koní/460 kW) a 820 Nm (+20) při 2000 otáčkách. Dvanáctiválec přenáší výkon na všechna čtyři kola prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky ZF.
Zrychlit na 100 km/h lze s tímto modelem za 4,5 sekundy, tedy o 0,1 s rychleji. Nejvyšší rychlost činí 325 km/h (+ 3 km/h), což je v historii sériových modelů od Bentley se čtyřmi dveřmi nejvíce.
Spotřeba zůstala na stejné hodnotě, jakou Bentley uvádělo u verze W12 - v kombinovaném režimu je to 14,7 l/100 km. Standardem jsou 21palcová kola a černá maska chladiče. Uvnitř pak najdete jako obvykle pravé dřevo a prvotřídní dílenské zpracování i výběr použitých materiálů.
Prodejní cenu zatím automobilka nezveřejnila, jisté je, že méně než pět miliónů korun to nebude. Více bude zřejmé koncem září, kdy se v Paříži koná tradiční mezinárodní autosalon.