Hlavní obsah

Jak zrychluje hybridní Volkswagen Passat GTE, zpočátku pomalý rozhodně není

Novinky, maž

Nejdražší verze passatu, jakou si v Česku můžete koupit, je ta hybridní. Stojí 1 149 900 korun a importér jí dokonce udělal vlastní ceník. Jak je na tom z pohledu dynamiky, ukazuje naše video.

Volkswagen Passat GTE: zrychlení 0-210 km/hVideo: Novinky

 
Článek

V případě passatu GTE se o pohon stará klasický spalovací motor a elektromotor. Čtyřválcové TSI je naladěné na 156 koní (115 kW), elektromotor přidává dalších 45 kW.

Ve „sportovním” režimu GTE, ve kterém jsme i natáčeli zrychlení, ze sebe oba motory dávají 160 kW (218 koní) a 400 Nm, což je slušná porce, třebaže hybridní verze passatu váží 1 722 kilogramů.

Ale na stovku se passat GTE dostane s vervou sportovního šestiválce (jakkoliv údaj od výrobce - 7,6 s tak atraktivně nevypadá), poté už dynamika lehce uvadá, ale pořád předvádí zajímavé zrychlení. Nad hranicí 200 km/h je znát, že passatu už opravdu docházejí síly a každý kilometr v hodině, který přidá, trvá delší dobu. Volkswagen udává nejvyšší rychlost 225 km/h.

Při jízdě čistě na elektřinu ujedete zhruba 40 kilometrů, automobilka uvádí o 10 km delší dojezd. Při jízdách Prahou jsme spotřebovali v čistě elektrickém režimu přibližně 19 kWh na sto ujetých kilometrů.

Podrobný test připravujeme na příští týden.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Volkswagen Passat GTE

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám