Hlavní obsah

Nejprodávanější Toyota změnila vizáž

Jednoznačně nejprodávanějším autem japonské značky Toyota je corolla. A tohle auto dostalo nový vzhled, který ho víc postrkuje k alternativním modelům značky, jako je například mirai.

Foto: Toyota

Toyota Corolla (2016)

Článek

Toyota se rozhodla jít celkem zajímavou cestou designu. Její auta už nejsou tradiční, jak bývala. Nejsou jednoduchá a „univerzální“. Stačí se podívat na novou Toyotu Prius, C-HR nebo vodíkový Mirai.

Foto: Toyota

Toyota Mirai

Také facelift už jedenácté generace Toyoty Corolly je velmi dynamický. Především tenká nová světla vypadají hodně dobře. Nový je i nárazník a několik detailů na kapotě.

Foto: Toyota

Toyota Corolla (2016)

Záď pak ozdobila velká chromovaná linka, která vůz opticky rozšiřuje. Zadní světla jsou pak standardně diodová. Tři nové odstíny karoserie (bronzová Platinum, červená Tokyo a bronzová Earth) doplňují nové ráfky kol. Ty mají průměr šestnáct nebo sedmnáct palců.

Samozřejmě že se změnila i výbava auta, a to především u bezpečnostních prvků. Na některých trzích tak bude k dispozici kompletní balíček Toyota Sense, kde je například hlídání jízdního pruhu, varování před kolizí, rozpoznávání značek nebo automatická dálková světla. Jak to bude u nás, zatím nevíme.

Foto: Toyota

Toyota Corolla (2016)

Změny motorizace pravděpodobně nenastaly. Tisková zpráva se tohoto tématu nedotýká, takže pravděpodobně zůstanou benzínové agregáty 1,33 Dual VVT-i; 1,6 Valvematic a turbodiesel 1,4 D-4D.

Na trh přijde omlazená corolla v půlce roku.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám