PR manažer britského Hyundai Motor UK Robin Hayles se v rozhovoru pro automobilový magazín Autocar zmínil, že Hyundai na takovém autě pracuje. Moc sdílný dále nebyl, ale redaktoři věděli víc, a proto se ptali.

Nové auto bude opět crossover v podobné velikosti, jako je ix35/Tucson. Ovšem jeho předností bude mnohem lehčí karoserie. Nový vůz bude více variabilní, což dokládá i to, že v nabídce bude i s pravostranným řízením. Očekává se, že by se vyrobilo mezi 10 až 15 tisíci vozidly.

Dnešní vůz s palivovými články je zaměřený na vládní zakázky a flotily soukromých společností. Palivové články používají vodík, který na speciálním materiálu při kontaktu s kyslíkem uvolňuje elektrony, které pak jsou využívány k pohonu elektromotorů. Auta dokážou dnes zrychlit z 0 na 100 km/h za 12,5 sekundy a maximální rychlost je 160 km/h.