Tvarově, rozměrově i technicky vychází kabriolet z kupé. Na milimetr je shodná délka (4686 mm) i rozvor náprav. Výška se samozřejmě lehce změnila (+4 mm), ale není to nic dramatického. Tvar střechy velmi kopíruje tvar pevné linie kupé. Zajímavé je, že firma prezentuje i místo nad sedáky ke stropu. Vepředu se proti kupé zmenšila tato výška o 4 mm, vzadu se naopak zvětšila o 12 mm.

Plátěná střecha je samozřejmě ovládaná elektricky, a reaguje až do rychlosti 50 km/h. Složí se za 20 sekund.

Mercedes-Benz C Cabriolet

Mercedes-Benz C Cabriolet

FOTO: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz C Cabriolet

Mercedes-Benz C Cabriolet

FOTO: Mercedes-Benz

Interiér je velmi pohodlný a luxusní. Sedadla například mohou mít ofukování krku teplým vzduchem, je tu nová audioaparatura s příznačným názvem Audio 20, vůz dostal kolenní airbag řidiče, z bezpečnosti ještě připomeňme automatickou bezpečnostní kapotu, chránící chodce při střetu s vozem.

A když auto je shodné co do tvaru a velikosti s kupé, samozřejmě že je shodné i co motorové palety. V nabídce je šest benzínových a dva naftové motory. Nejslabší má 115 kW a nejsilnější 270 kW.

Mercedes-Benz C Cabriolet

Mercedes-Benz C Cabriolet

FOTO: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz C Cabriolet

Mercedes-Benz C Cabriolet

FOTO: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz C Cabriolet

Mercedes-Benz C Cabriolet

FOTO: Mercedes-Benz