Nejčastěji stáčenými značkami jsou vedle Škody a Volkswagenu Audi BMW, Ford a Renault. Naopak nejméně se stáčí tachometry u korejských značek Kia a Hyundai. Například u značky Hyundai mělo podle zjištění Cebie loni stočený tachometr 18 procent vozů i30 a u Kii 16 procent ojetin modelu Cee´d.

Držitelem rekordu v počtu snížených kilometrů je Volkswagen Passat stočený o 500 000 kilometrů na 250 000 ujetých kilometrů. Kuriózní je i BMW, kde podvodník snížil počet kilometrů ze 431 000 na 43 100 kilometrů umazáním jedné nuly. Jiné BMW řady 7 bylo nabízeno s 229 215 kilometry, přitom před rokem mělo najeto 690 000 km. Bylo tedy stočeno minimálně o 460 000 km.

Čtěte také:
Co dělat, když koupíte vůz se stočeným tachometrem

Běžně jsou vozidla stáčena o 80 000 až 150 000 km. Celková míra ojetin se stočenými tachometry se pohybuje okolo 40 procent. Průměrná udávaná hodnota stavu kilometrů byla 142 000 km.

Prodej ojetých osobních aut na českém trhu v minulém roce vzrostl o šest procent na 660 000 vozů. Z toho 509 000 aut bylo koupeno v tuzemsku a zbytek tvořil individuální dovoz. Při průměrné ceně vozidla 196 000 Kč činil celkový objem trhu s ojetými vozidly téměř 130 miliard korun. Prodej nových osobních aut na českém trhu loni vzrostl o pětinu na rekordních 230 857 vozů.

Modely, kde zákazník nejčastěji narazí na stočený tachometr:
 Podíl na trhu ojetých vozidel (v %)Podíl stočených vozidel (v %)
Škoda Octavia9,8049
Škoda Fabia7,2046
VW Passat3,4045
Audi A61,0044
BMW řada1,6043
Ford Focus2,9043
Škoda Superb1,5042
Renault Scénic0,9042
VW Golf2,8042
Audi A41,1040
Zdroj: Cebia