Tentokrát vás nebudeme zahlcovat úchvatnými změnami karosérie. Nebudeme vám ukazovat nové difuzory, přítlačná křídla a obšití sedadel čert ví jakou kůží. Tohle auto má jen jiná kola od Vossen Wheels, a to o průměru 20 palců vpředu a 21 palců vzadu.

O.CT 800

O.CT 800

FOTO: O.CT Tuning

O.CT 800

O.CT 800

FOTO: O.CT Tuning

Na karosérii je pak polep O.CT Tuning GmbH (samozřejmě původce celého toho zajímavého kusu) a SUPERCHARGED 800. Rozklíčovat to nedá práci. U vidlicového desetiválce je totiž nově přeplňování kompresorem Eaton TVS2300. K němu bylo zapotřebí trochu upravit i sání a výfuk, samozřejmě elektroniku, podávací čerpadlo… Vězte, že nový výfuk z titanové slitiny je lehčí o 20 kg proti sériovému.

O.CT 800

O.CT 800

FOTO: O.CT Tuning

O.CT 800

O.CT 800

FOTO: O.CT Tuning

Co z téhle úpravy nakonec vzešlo – ano, ta číslovka 800 v koních. Tedy přesně 805 koní, což je 600 kW. Pro srovnání – sériovka má 610 koní (449 kW). S těmito zlepšenými parametry pak auto proti sériovému zrychluje na stovku o 0,7 sekundy rychleji (místo 3,2 ji dá za 2,5 s), dvoustovku dá také rychleji o 0,6 s (místo 9,7 to zvládne za 8,3 s) a maximální rychlost je prý někde kolem 325 km/h. Cenu firma nezveřejnila.