Článek
Ferrari už pozvalo všechny majitele modelu California T, vyrobené mezi 8. zářím a 11. listopadem, do servisů. Objevila se totiž závada na palivovém systému. Nízkotlaké potrubí napojené na palivový filtr netěsní tak, jak by mělo, a tak můžou unikat benzínové výpary do motorového prostoru. A jak je známo, právě benzínové výpary jsou to, co nejlépe chytá.
V Evropě se Ferrari k ničemu takovému oficiálně nepřizná. To v USA musí přiznat barvu právě NTHSA, který to oficiálně oznámí celému světu.
Aut, která hoří, je celá řádka. Ferrari jich také má pár. Měli tady problémy se 458 Italia, 430, FF… Prostě je to takový tradiční problém. Ale nebuďme k Ferrari krutí. Vždy se jedná o drobnosti, které jdou lehce opravit. To třeba Porsche všem svým nejnovějším GT3 muselo vyměnit kompletně motor.