Článek
Motor je u verze Spider totožný s modelem 488 GTB, který italská automobilka představila letos v březnu na ženevském autosalonu. Zadní kola tak roztáčí osmiválec o zdvihovém objemu 3,9 litru, kterému pomáhají dvě turbodmychadla. Už i Ferrari přistupuje k downsizingu, tato forma je ale, řekli bychom, snesitelná, byť konzervativní fanoušci značky a milovníci atmosféricky plněných motorů ani z ní nadšeni nebudou.
Výsledkem je 670 koní (492 kW) při 8000 otáčkách, točivý moment vrcholí na hodnotě 760 Nm. Stovku zvládne maranellská novinka za rovné tři sekundy (stejně jako kupé), 0-200 km/h za 8,7 s (kupé - 8,3 sekundy). Kupé přestane zrychlovat při hodnotě 330 km/h a podobné to patrně bude i u verze s pevnou skládací střechou, kterou elektronika po stisknutí tlačítka složí/natáhne za 14 sekund.
Proti kupé je Spider těžší o 50 kilogramů, suchá hmotnost tak činí 1420 kilogramů (41,5 % vpředu, 58,5 % vzadu). Ferrari mluví o podobné torzní tuhosti karoserie, přesná čísla ale automobilka nedodala. Všechna čtyři kola mají průměr 20 palců, zadní pneumatiky ohromují rozměrem 305/30.
Převodovka je sedmistupňová, automatická. Veškerý výkon vzadu umístěného motoru se přenáší na kola zadní nápravy. Cena zatím nebyla oznámena, prodej bude zahájen po zářijové světové premiéře.