Článek
Značce se loni v Česku dařilo, když zvýšila prodej o 26 procent na 15 162 vozů. Zařadilo jí to těsně na třetí místo na trhu za Volkswagen a Škodu. Po odečtení vozů, které byly zaregistrovány v Česku, ale ihned vyvezené za hranice, by automobilce Hyundai podle Vošického patřila druhá příčka za Škodou. "Číslo dvě v prodejích chceme být i letos. Plánujeme získat desetiprocentní tržní podíl," dodal.
Hyundai letos chystá na český trh uvést prodloužené SUV Grand SantaFe, modernizované Genesis Coupe nebo Veloster Turbo. Na podzim to bude modernizované ix35 a nová generace i10.
Velká část evropských modelů Hyundai se vyrábí v moravských Nošovicích, které jsou s produkcí 303 000 aut za loňský rok pátým největším producentem vozů Hyundai na světě. Hyundai letos plánuje zvýšení prodeje o šest procent na 4,66 miliónu aut.