Článek
Elektrická verze má coby technický základ „běžné“ SLS poháněné osmiválcovým benzínovým motorem. Ten nabídne výkon 571 koňských sil (420 KW) a 650 Nm točivého momentu. V případě elektrické verze se o pohyb starají čtyři synchronní elektromotory, které dohromady poskytují výkon 552 kW (750 k). Jeden elektromotor váží 45 kilogramů a dosahuje až 13 000 otáček.
Točivý moment má hodnotu 1000 Nm. Elektrická verze je sice výkonnější než benzínová, sprint na „stovku“ ale zvládá pomaleji – za 3,9 s. Nejvyšší rychlost je omezena při tradičních 250 km/h (benzínová verze jede až 315 km/h).
Dojezd na jedno nabití 250 kilometrů
Energie se uchovává v lithium-iontových bateriích, které váží 548 kg a mají kapacitu 60 kWh. Při rychlodobíjení se na plnou kapacitu dostanete už za tři hodiny, zatímco dobíjení z běžné sítě trvá dlouhých 20 hodin. Dojezd na jedno nabití je dle normovaných měření EU 250 kilometrů.
Standardem jsou karbon-keramické brzdy (vpředu s průměrem 402 mm), vepředu jsou devatenáctipalcové pneumatiky (265/35), vzadu dokonce „dvacítky“ (295/30).
Elektrická verze SLS je svým pohonem unikátní, je ovšem dvakrát tak dražší než benzínová, přitom má horší zrychlení 0-100 km/h i maximální rychlost.
I přesto jde o výjimečný automobil. Tuzemské zastoupení se tak nemusí bát, že by jeden exemplář, který dostalo přidělený od německé centrály, neprodalo.