Design páté generace Subaru Legacy, sedanu střední třídy, je stále konzervativní jako v minulosti. Přední část vozu působí mnohem méně usedle než poměrně neoriginální záď, kterou si spletete třeba s Toyotou Avensis. Přední světla vypadají osobitě, vytažená kapota zase navozuje pocit dynamiky; logo výrobce je umístěno v nové přední masce.

Legacy pořádně narostlo ve všech směrech: na délku je o tři centimetry delší, důležité ale je, že rozvor náprav se zvětšil o celých osm centimetrů, takže ani na zadních sedadlech nebudou cestující trpět nedostatkem volného místa. Na výšku je vůz rovněž o osm centimetrů vyšší, do šířky narostl dokonce o devět centimetrů.

Subaru Legacy (2009)

Subaru Legacy zezadu působí na fotkách obyčejně
FOTO: Subaru 

Jako vždy nechybí symetrický pohon všech kol a motory typu boxer. Prozatím jsou ohlášeny tři benzínové motory, základem je 2,5 litrový čtyřválec s výkonem 173 koní, vrcholem je 3,6 litrový šestiválec s výkonem 260 koní. Novinkou je i elektronická parkovací brzda místo klasické páky mezi předními sedadly a bezestupňová automatická převodovka.

Ceny ani přesné datum uvedení do prodeje zatím Subaru neoznámilo.

Subaru Legacy (2009)

Subaru Legacy (2009) - novinkou je bezestupňová automatická převodovkaFOTO: Subaru