Společnost Import VW Group, která na českém trhu zastupuje značky koncernu VW, kam patří i Bugatti, podle mluvčího Jana Klímy Bugatti Veyron oficiálně do ČR nedováží.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Osmilitrový Veyron se čtyřmi turby a výkonem 1001 koní, na jehož uvedení čekali kupci téměř pět let, si dosud pořídilo na 60 zájemců a dalších zhruba 140 na vysněný vůz v hodnotě 1,2 miliónu eur stojí v pomyslné frontě. Celkem má vzniknout 300 kusů.

Bugatti Veyron má nej...
...vyšší rychlost Vůz má mít nejvyšší rychlost 407 km/h. Tato hodnota však byla příčinou dlouhého čekání zákazníků (pět let) na automobil. Vůz musel být dlouho aerodynamicky optimalizován, protože nad 300 km/h ztrácel přítlak a nedokázal proklamovanou rychlost dosáhnout.
...větší výkon O toto prvenství již přišel s Koenigseggem CCX [celá zpráva] či SSC Ultimate Aero [celá zpráva]. Ale hranice tisíce koní je i tak metou nevídanou.
...víc válců Šestnáct válců je dnes opravdový unikát. Žádný ze sériových vozů jej dnes nemá. V konceptu jsme ho mohli vidět jen výjimečně, například u Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé. [celá zpráva]
...vyšší cenu Zatím asi nejdražšími vozy byly Maserati MC 12 a Ferrari Enzo, které si našly v ČR své majitele. Veyron je však ještě o více než polovinu dražší.

Za cenu jednoho Bugatti by si kupec mohl pořídit například pět supersportovních Ferrari 612 Scaglietti nebo 35 luxusně vybavených vozů Škoda Superb.

Bugatti tak sesadila z pomyslného trůnu nejdražších aut brázdících tuzemské silnice Maserati MC12 a Ferrari Enzo. Za supersportovní vozy z několikasetkusových limitovaných sérií jejich majitelé zaplatili přes 20 miliónů korun. V Česku také jezdí nejméně tři Porsche Carrera GT za 15 miliónů Kč a několik Mercedesů SLR McLaren za 14 miliónů. Teprve za těmito sportovními vozy se v pomyslném žebříčku umístila luxusní limuzína Maybach, jejíž cena přesahuje deset miliónů korun.